Taksojuhid soovivad kehtestada mitmeid lisatasusid, kuna maksavad enda sõnul praegu teenusele peale. Samas kurdavad paljud kliendid praegu taksoteenuse kehva kvaliteedi üle ja lubavad sõidu kallinedes takso kasutamisest loobuda. Hea lugeja, millised on sinu kogemused taksoteenusega. Kas olete rahul hinna ja kvaliteedi suhtega? Kas Eesti taksojuhid on viisakad ja avavad näiteks uksi ja aitavad kohvreid tõsta? Kui puhtad ja korras on Eesti taksod?
Üleskutse: kuidas olete rahul taksoteenusega Eestis?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile Tarbija24 ajakirjanikuga rääkinud Tiina Vainjärve sõnul võiksid taksofirmad panustada pigem kvaliteeti. «Tähtis on puhas, kiire ja kvaliteetne teenus. Samuti võiksid taksojuhid viisakamad olla,» märkis naisterahvas, kes pagasiveotasu kehtestamist ei poolda.