Estonia ees FIEna töötav taksojuht märkis aga napisõnaliselt, et umbes 15 aastat tagasi olevat mõned taksofirmad sellise tasu kehtestanud, kuid see polevat ära tasunud. Tema sõnul said inimesed kurjaks, et taksod röövivad, mistõttu kaotati lisatasu kiiresti.
Taksojuhid liidu ettepanekust suurt midagi ei teadnud. MTÜ Eesti Taksojuhtide Liidu juht Lembit Poolaku sõnul arutatigi ettepanekut väiksemas ringis. «Kuna eelnõu oli juba riigikokku jõudnud, siis aega nappis katastroofiliselt ning ajamahukaid küsitlusi ega uuringuid taksojuhtide seas me teha ei jõudnud,» valgustas ta.
Medõena töötav Irina, kes sõidab üldiselt odavamate taksodega, ei ole sellise ettepanekuga sugugi nõus. «Siis ma lihtsalt rohkem taksoga ei sõida! Inimesed on niigi vaesed, miks siis kehtestada veel mingisuguseid lisatasusid?» tekkis Irinal küsimus.
Leena, kes samuti medõena töötab, sõnas, et taksoga sõitmine tuleb praegu kohati odavamgi kui autoga sõitmine, mistõttu eelistabki ta mõnikord taksot. «Eks ma hakkan siis hoolega valima, milline takso ei ole lisatasusid kehtestanud, ja kui seda kõik teevad, siis valin lihtsalt odavaima hinnaga takso. See aga, kui pean hakkama taksofirmadest uurima, palju teie või teie pagasitasu küsite, toob endaga kaasa rohkem vaeva,» arvas Leena.
«Maksan ju kilomeetritasu, seega miks peaksin veel lisaks pagasi eest maksma? See oleks ülekohtune, täitsa müstika!» üllatus kolme lapse ema Tiina Vainjärv, kelle sõnul võiksid taksofirmad panustada pigem kvaliteeti. «Tähtis on puhas, kiire ja kvaliteetne teenus. Samuti võiksid taksojuhid viisakamad olla,» märkis naisterahvas, kes pagasiveotasu kehtestamist ei poolda.