Ants kirjutas, et 40 õppetunnist (20 täistunnist) paljudele ei piisa, kuid õpilased ise arvavad vastupidist. Sõiduõpetaja ei tahaks neid kuidagi veel eksamile saata, kuna õpilane teeb selliseid lolluseid, et hirm hakkab.
«Arvan, et pigem maksta lisa sõidutundide eest, kui riiklikul sõidueksamil kolm korda läbi kukkuda, sest seal noritakse samasuguste pidivigade pärast,» arvas teine Tarbija24 lugeja.
Tom kirjutas, et tema jaoks lõppes kooli sõidueksam järgmiste sõnadega: «Ma väga loodan, et sa ARKis samasuguseid lolluseid ei korda. Sellise sõiduga küll läbi ei saa, aga ma tean, et sa oled valmis eksami ära tegema.»
Lugejad olid seisukohal, et kui valida hea mainega ja korralik autokool, siis ei hakka sõidueksami abil keegi inimest vägisi autokooli ridades hoidma.
«Autokool, kes on huvitatud sellest, et tema õpilastest saaksid head juhid, et ka kooli enda maine oleks hea, ei teeks sellist poolikut tööd, kus kviitungid jäetakse esitamata ning põhjendamatult kukutatakse läbi,» arvas lugeja, kes autokoolis sõitis ühe õpetajaga, kuid teda eksamineeris teine. Lugeja hinnangul sai ta teistsugust tagasisidet, kuid tegemist ei olnud pisivigade üle norimisega. Koolieksami sooritas see lugeja esimese korraga, ARKi sõidueksami teisel korral.
«Ma küsisin pärast 20 õppesõidutundi, et millal nüüd siis eksam. Õpetaja ütles, et mis eksamit sul enam vaja, ma ju näen, et sa sõidad normaalselt,» kirjutas lugeja, kellel oli varuks ka teistsugune näide. «Samas harjutas üks neiu meie kursusel kolm tundi kohalt võtmist ja ikka suri auto välja. Sellele ütles õpetaja, et tal ei tasu lubade tegemisega kauem aega ja raha raisata, sõitku bussiga või abiellugu mehega, kes sõidutab.»