Postimehe lugeja Enn Ellandi püüdis eile osta interneti teel lotopiletid, hoolimata kontolt kadunud rahast, jäid loodetud piletid saamata. Lotofirma sõnul oli neil eile ajutise ülekoormuse tõttu üks serveritest ülekoormatud.
Eesti Loto server ei pidanud eile lotohuviliste tulvale vastu
«Alustasin tellimist kell 17.45, logimine võttis oma 2 minutit, edasi kulus iga liigutuse peale 1-3 minutit. Kõigi piletite tellimine võttis nii palju aega, et Eurolotot ei saanudki tellitud ja maksmiseni jõudsin alles 18.00,» kirjutas Enn Ellandi.
Pärast pangaülekande tegemist ja «Tagasi kaupmehe» lingile vajutamist tuli ette veateade. Raha oli küll mehe kontolt maha läinud, kuid pileteid ta siiski ei saanud. «Klienditugi võttis andmed ja lubas teha tagasimakse, Vikingloto valisin uuesti, kuid Bingo Loto jäi ikka mängimata. Samuti ei saanud ma just neid numbreid, mida ma esimesel korral valisin,» oli mees pahane.
Eesti Loto turundusdirektor Annely Luikmeli sõnul oli eile kella 18 paiku, ehk vahetult enne Bingo Loto müügi sulgemist ligi poole tunni jooksul üks Eesti Loto serveritest ajutise ülekoormuse tõttu aeglane ning võis osa klientide kannatlikkuse seeläbi proovile panna. «Olukord, kus raha kliendi arvelt küll maha võeti, kuid piletit kesksüsteem ei vormistanud, tekkis ilmselt seetõttu, et ka panga serveril ei õnnestunud Eesti Loto serveriga tehingu toimumisest teavitamiseks ühendust saada,» selgitas ta.
Luikmeli sõnul on Eesti Loto alates eelmisest aastast uuendanud järk-järgult oma serverite infrastruktuuri, mistõttu on tõrgete esinemissagedus oluliselt vähenenud.
«Siiski võib ja on ka tegelikkuses esinenud tõrkeid uuendamistööde käigus, kuni uuendamisprotsessiga käesoleva aasta suve lõpuks lõpule jõuame,» möönis lotofirma esindaja.
«Mis puutub konkreetse mängija probleemi lahendusse, siis palume vabandust, et mängijal ei õnnestunud eilses mängus panust teha ning kanname talle raha tagasi,» lubas ta.