Tallinna Vesi korraldab kampaania «Kraanivesi on joogivesi», mille eesmärk on julgustada inimesi kraanivett jooma ning küsima kraanivett toidu kõrvale ka pealinna söögikohtades.
Veefirma ärgitab restoranis kraanivett küsima
«Näib, et inimestel on kraanivee suhtes teatud eelarvamused. See on ka põhjus, miks kraanivee väga heast kvaliteedist juttu teeme. Aasta-aastalt tõusev kraanivee joojate arv näitab aga, et inimeste teadlikkus on kasvanud,» selgitas Tallinna Vee kommunikatsioonijuht Mariliis Mia Topp. Ta lisas, et nii ärgitatakse ka pealinna söögikohti pakkuma joogiks kraanivett. «Mujal maailmas on see loomulikum, ent meil pole see veel nii levinud,» lisas Topp.
Üleskutsega «Küsi kraanivett» on tänaseks liitunud Platz, Rucola, Neikid, Sfäär, Butterfly Lounge, F-hoone, Aed, Must Puudel, Sinilind, kohvik Matilda, Gotsu, Nop ning Cubanita.
Möödunud aasta lõpus viis uuringufirma EMOR läbi küsitluse, mis näitab, et Tallinnas tarbib kraanivett joogiks 68 protsenti lõpptarbijatest. Aastaga on joogivee populaarsus kasvanud koguni 12 protsendi võrra.