Tema veendumuse kohaselt ei ole nupu vajutamine raske, aga inimesed pole sellega harjunud. «Alati on ju bussis ka inimesi, kes väga tihti ei sõida ja ei ole harjunud. Kahjuks tuleb seetõttu vahel ette ka konflikte,» tõdes mees. Ta lisas, et nupuvajutamist ei saa inimesele vägisi peale sundida. «Samas inimene teab, et buss peab igal juhul peatuma ja seetõttu mõned ei vaevu nuppu vajutama. Kuna bussijuht peab ikkagi arvestama, et keegi võib soovida peatust, kuigi nuppu pole vajutatud, teeb ta ikkagi peatuse, sõitja näeb, et buss nagunii peatub, polegi vaja nuppu vajutada, seega ei juurdugi see harjumus,» kirjeldas ta olukorda.
Ka Pärnus pole sõiduaja lühenemist veel täheldatud. «Küll aga on loodetavasti jäänud ära mõned ohtlikud järsud pidurdused,» lisas Talts.
Tuntud rahvusvaheline tava
Tallinna ja Saue vahel toimib stopp-nupu kasutamine tõrgeteta ning seda liini teenindava Hansabussi turundusjuhi Tarmo Bachmanni sõnul nende bussides stopp-nupu kasutamise korda kehtestatud ei ole. «Aga see on rahvusvaheline hea tava, et bussiliiklus oleks sujuvam. See ei ole mingi Eesti leiutis või reisijate kiusamiseks sisse viidud asi,» rääkis Bachmann. Ta lisas, et täna pole Eesti inimesed sellega küll harjunud, kuid aasta pärast ei tekita see ilmselt enam mingeid probleeme.
Bachmanni sõnul stopp-nupu kasutamine ajalist kokkuhoidu ei anna, sest bussid peavad ikka graafikust kinni pidama. «Kui ta ühes ei peatu, siis see ei tähenda, et järgmisest võiks viis minutit varem ära minna,» toonitas Bachmann. Küll aga on see abiks külmal talvepäeval, kui sedasi asjatult külma õhku bussi ei tule.