Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Saku turuosa õllede jaemüügis kasvas aprillis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Klaas Saku õlut.
Klaas Saku õlut. Foto: Egert Kamenik.

Uuringufirma Nielsen andmetel kasvas Saku õllede turuosa Eesti jaemüügis aprillis võrreldes eelmise kuuga 1 protsendipunkti võrra 39,7 protsendini. Viimase 12 kuu turuosa vähenes aprillis märtsiga võrreldes poole protsendipunkti võrra.



Viimase 12 kuu kokkuvõttes kuulub Saku Õlletehasele 44 protsenti õlleturu jaemüügikäibest.

Edgar Runge AC Nielsenist ütles, et Saku Õlletehase turuosa suurenes aprillis teiste õlletootjate, mitte lähima konkurendi A Le Coqi arvelt.

Saku Õlletehase teatel on innovatsioon õlle tehnoloogiasse, samuti uus pudel, äratanud suurt huvi tarbijate seas ning juba aprillis müüki tulnud kristallfiltreertud Saku õlled on saanud väga positiivset tagasisidet klientidelt ja tarbijatelt.

«Saku on sõiduvees! Oleme madalhooajast ning äärmiselt hinnatundlikust turuolukorrast hoolimata suutnud aasta algusest iga kuuga oma turuosa natuke kasvatada, mida võib lugeda tänases majanduskeskkonnas väga heaks tulemuseks,» ütles Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein.

Tänavu on õlleturg tervikuna langenud, kuid Kasteini sõnul loodab Saku tehtud investeeringutega algaval kõrghooajal turgu elavdada.
Tänavu hooajaks valmistumisel investeeris Saku Õlletehas 70 miljonit krooni uutesse õllepruulimise seadmetesse ja tehnoloogiasse, mis arendab nii õllede kvaliteedi- ja maitseomadusi kui ka pakendit.

Uuringufirma AC Nielsen õlleturu uuring hõlmab ainult jaemüüki, sinna ei ole kaasatud hulgimüük, restoranid ega baarid.

Tagasi üles