Tarbija24 lugejad kurdavad, et teatud ettevõtete infotelefonidel on võimatu jutule pääseda, kuna liin on koguaeg hõivatud.
Üleskutse: kui pikad on infotelefonide ootejärjekorrad?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbija portaali meessoost lugeja kurtis kättesaamatu Starmani infotelefoni üle, kus kõne pärast 15-minutilist ootamist katkestati. Teine lugeja oli hädas rongiinfo telefoniga, millel ei saanud klienditeenindajat kätte.
Jaga oma kogemusi, millistel infotelefonidel saab kõige kiiremini teenindajaga ühendust ja millistel võib ootama jäädagi? Kui kaua tuleb kaunist muusikat kuulata?