/nginx/o/2013/02/15/1575558t1h66b8.jpg)
Ajendatult eilsest artiklist «Piltuudis: petis müüs nutitelefoni pähe puuklotse» palus Tarbija24 politsei- ja piirivalveametil jagada nõuandeid, kuidas internetis ja käest-kätte kaubelda petta saamata.
Ajendatult eilsest artiklist «Piltuudis: petis müüs nutitelefoni pähe puuklotse» palus Tarbija24 politsei- ja piirivalveametil jagada nõuandeid, kuidas internetis ja käest-kätte kaubelda petta saamata.
Politsei- ja piirivalveameti pressiesindaja Kristi Kaisi sõnul peaks ostu-müügi-vahetuste puhul ostja ja müüja veenduma enne raha üleandmist või -kandmist kauba õigsuses ja vastavuses lubatule.
«Kindlasti ei tohi kaotada valvsust, eriti kui pakutakse midagi, mis on tavaliselt väga kallis, võileiva hinna eest,» märkis Kais, kelle sõnul on sellised tehingud väga riskantsed, sest kaubal puudub garantii ja muud boonused, mis tavapäraselt uue toote ostmisega poest kaasnevad.
Taoliste juhtumitega nagu nutitelefoni pähe puuklotside müümine, ei ole Kaisi sõnul rohkem nende poolde pöördutud. Küll aga on palju probleeme internetikelmidega, kes ostuportaalide ja veebikeskkondade kaudu inimestelt raha välja petavad, jättes soovitud kauba aga raha maksjale saatmata. «On ka selliseid juhtumeid, kus käest-kätte müüakse odavaid tööriistu kallite pähe,» rääkis Kais.
Soovitused, kuidas ohutult kaubelda