Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kui kaua tuleb Starmani infotelefonil vastust oodata?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Kõnekeskus. Illustratiivne foto.
Kõnekeskus. Illustratiivne foto. Foto: Panther Media / Scanpix

Tarbija24 lugeja ootas enda sõnutsi Starmani infotelefonil vastust 15 minutit, pärast mida kõne katkestati. Starman kinnitab, et keskmiselt vastatakse infotelefonile tulnud kõnedele 35 sekundiga.

Tarbija24 lugeja selgitas, et helistas möödunud laupäeval Starmani infotelefonile 1770, millele vastas automaatvastaja. «Iga natukese aja tagant teatas automaatvastaja, mitmes ma ootejärjekorras olen. Päris inimesega ma rääkida ei saanudki,» meenutas ta.

Pärast 15 minutit ootamist aga kõne tema väitel katkestati ja öeldi, et talle helistatakse tagasi. Tagasihelistamist ei hakanud mees ootama, vaid helistas ise aktiivselt tagasi, kuni pääses liinile ja sai klienditeenindajaga rääkida.

Starmani kommunikatsioonispetsialisti Kristi Reilandi sõnul ei ole neil võimalik konkreetset juhtumit kontrollida. «Reeglina suudame tagada 1770 infotelefonile tulnud kõnedele väga kõrged vastamisnäitajad, seda nii vastamise koguhulga kui ka kiiruse osas. Keskmine kõnedele vastamise aeg on meil 35 sekundit,» selgitas ta.

Märksõnad

Tagasi üles