Tarbijakaitseamet ja Haapsalu linnavalitsus sõlmisid koostööleppe, mille alusel hakkab edaspidi Läänemaa tarbijaid nõustama ja vastuvõtte korraldama Haapsalu linnavalitsus ja sealne ametnik.
Läänemaal hakkab tarbijaid nõustama linnavalitsuse ametnik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Linnavalitsuse juriidilise osakonna spetsialist Maret Zeemann hakkab tarbijakaitset vajavaid Läänemaa inimesi nõustama kaks korda kuus Haapsalu linnavalitsuses, kirjutab Lääne Elu.
Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma, kui:
· tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda;
· tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust;
· tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav.