Tarbija24 lugejad kiidavad üleskutsele vastates ehituspoodidest kõige enam Espakki, sest seal on klientide hinnangul kõige asjatundlikumad klienditeenindajad.
Lugejad kiidavad ehituspoodidest kõige enam Espaki müüjaid
«Espakis on enamjaolt töötajad, kes teavad, millest räägivad,» kirjutas üks lugeja. «Mulle on kõige parema mulje jätnud Espak ja tundub, et seal on inimesed pikemalt paigal ka,» kommenteeris teine.
«Espakis on tõesti asjatundlikud naised – küsi , mida tahad, vastuse saad alati ja juhendi veel juurde! Respekt (tõlkes lugupidamine – toim)!» õhkas kolmas. Ühtegi negatiivset kommentaari Espaki klienditeeninduse kohta ei saabunud.
Espakis personaliküsimustega tegelev Tiina Pihlakas nentis, et Espaki müügipersonali eeltingimus tööle saamiseks on keskharidus. Seejärel koolitab firma juba uued töötajad ise välja. Iga töötaja peab tundma müüdavat kaupa oma osakonna kaubagrupi piires.
«Tootekoolitusi teevad meil tarnijad. Müügipersonali koolitust ostame me sisse. Meil on ka oma koolitaja olemas, kes teeb regulaarseid koolitusi. Üle-aasta toimub kindlasti ka kvalifikatsioonikoolitus,» rääkis Pihlakas.
Kõige rohkem laitsid lugejad Bauhofi teenindajaid, kes polnud piisavalt pädevad ega suhelnud ka klientide avatud ja sõbralikul viisil.