Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Käivitub uus raadiokanal äriinimestele ja juhtidele: Turundusraadio

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaja Koovit
Copy
Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits.
Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits. Foto: Erakogu

Marketingi Instituut käivitab homsest uudse internetipõhise raadiosaate «Turundusraadio», mis hakkab jagama nõu erinevatel aktuaalsetel turunduse, müügi ja mainekujundusega seotud teemadel.  Esimeses saates arutatakse, miks ei näe organisatsioonid reklaamikulutuste ja müügikasvu vahel sageli seoseid.

Tunniajane «Turundusraadio», mida juhivad Marketingi Instituudi juht ja turunduskonsultant Anu-Mall Naarits ning suhtekorraldaja Raul Kalev, hakkab uuenema teisipäeva hommikuti kell 10.00. Saade, mille potentsiaalne kuulajaskond jääb tegijate hinnangul 5000-10 000 inimese vahele, on kuulatav veebiaadressil www.mi.ee/turundusraadio ning samuti Facebookis Turundusraadio lehel.

«Kuna Eestis praktiliselt pole enam äriinimestele ja juhtidele tasuta tuge pakkuvat nõuandvat meediat, otsustasime teha iganädalase aktuaalse raadiosaate inimestele, kellele meeldib kuulata ja kaasa mõelda teemadel, mis puudutavad müüki, reklaami, ja turundustegevusi laiemalt. Püüame teemadele läheneda huvitavate kaasuste alusel ja sobitada kokku nii teooriad kui ka parima praktika,» rääkis raadiosaate toimetaja Anu-Mall Naarits.

«Anname oma parima, et iga saade oleks mitte üksnes huvitav jälgida, vaid aitaks ka väikese- ja keskmise suurusega firmasid, mittetulundusühinguid ja miks mitte ka avaliku sektori asutusi oma turundust ning müüki senisest tulemuslikumalt ellu viia. Meie saadet saab kuulata ja kommenteerida, samuti saatesse oma küsimusi saata, millele püüame koos saatekülalistega leida väärikad vastused.»

Esimene saade selgitab, miks ei nähta reklaamikulutuste ja müügikasvu vahel seoseid.

Avasaates on külalisteks meediaekspert Hanno Kindel firmast Mediahouse ja Valio turundus- ning tootearendusdirektor Krista Kalbin, kellega koos arutletakse teemal «Miks ei näe paljud organisatsioonid oma reklaamikulutuste ja müügikasvu vahel seoseid?». 

Lisaks analüüsitakse viimaseid müügi- ja turundustrende, jagatakse huvitavaid valdkonna uudiseid ja antakse diplom nädala parimale turundusteole. Saate viimases osas jagavad saatejuhid ja saatekülalised lühisoovitusi äriorganisatsioonidelt ja MTÜde-lt laekunud probleemide ja väljakutsete lahendamiseks.

Tagasi üles