/nginx/o/2009/05/20/182084t1h0b38.jpg)
Starter püüab noori võita QR-koodi levitamisega
/nginx/o/2009/05/20/182084t1h0b38.jpg)
Põhimõtteliselt on QR-kood kui salakeel, mida mõistavad vaid valitud. Lihtne nõks, et luua noorte seas elevust ja kutsuda neid energiajoogi veebilehele. Starteri internetiküljel saab genereerida oma nimest, telefoninumbrist või muust infost QR-koode ja alla laadida nende lugemiseks tarviliku tarkvara.
QR-koodi maaletooja ja levitaja tiitel on Starterile vajalik kinnitamaks ka oma brändilubadust – olla pidevalt millegi algataja ja esirinnas uuendustega.
Hoolimata sellest, et QR-koodi kasutati algselt autotööstuses osade markeerimiseks, pole selle pruukimine turunduses sugugi uus.
Üsna levinud on see Aasia riikides, kuid ka Oslo ühistranspordis on sel moel uusi tooteid reklaamitud. QR-koodis sõnumi on oma laulu Integral videosse pistnud isegi Briti poppgrupp Pet Shop Boys.