USA krediidiasutus tahab endale Zone Mediale kuuluvat kaubamärki

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
American Expressi krediitkaardid
American Expressi krediitkaardid Foto: Ross Franklin/AP

Ühendriikide krediidiasutus American Express Marketing & Development tahab kohtu kaudu oma intellektuaalse omandi portfelli saada kaubamärki, mis sarnaneb Eesti suurima domeenide registripidaja Zone Media ettevõttele registreerituga.

Kuna teine pool soovis väga kaubamärki oma portfelli saada, siis otsustasid nad võimalust selle registreerimiseks otsida kohtust, selgitas Zone Media juhatuse liige Ardi Jürgens BNS-ile. «Tänaseks oleme kohtuväliste läbirääkimiste käigus jõudnud mõlemaid osapooli rahuldavale kompromissile, mille formaliseerimine on loodetavasti vaid aja küsimus,» lisas Jürgens.

American Express Marketing & Developmenti esindaja ei pidanud võimalikuks kohtuasja kommenteerida.

American Express Marketing & Development esitas Harju maakohtule hagi Zone Media OÜ vastu, et tunnistada osaliselt lõppenuks kaubamärgiomaniku ainuõigus. 15. aprillil andis kohus pooltele kuu aega, et need omavahel kokkuleppe sõlmiksid. Eelistungi ajaks määras kohus 3. juuni.

1999. aastast Zone.ee kaubamärgi all tegutsev Zone Media OÜ on Eesti suurim domeenide registripidaja ja serveriteenuste pakkuja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles