Eesti Post paneb populaarsemate Post24 automaatide juurde välja teenindajad, kes aitavad inimestel vajadusel pakke ära anda või kätte saada. Lisaks kuller-teenindajatele on abiks ka Eesti Posti peakontori töötajad.
Teenindamisega jänni jäänud Eesti Post saadab appi juhatuse liikmed
Eesti Posti logistikadivisjoni juhi Ansi Arumeele sõnul on Post24 automaadid osutunud oodatust populaarsemaks, mistõttu võib juhtuda, et kõik pakid ei mahu ära. «Klientide paremaks teenindamiseks saadame sellistesse kohtadesse abilised, et ükski pakk ei jääks soovitud moel saatmata või kätte saamata,» teatas Arumeel.
Lisaks kuller-teenindajatele on populaarsete automaatide juures abiks ka Eesti Posti peakontori töötajad, kes jagavad klientidele meeneid, aitavad pakke kulleri autosse panna, pakke autost otsida ning koha peal klientidega suhelda. Näiteks täna aitab Lasnamäe Centrumi pakiautomaadi juures saadetisi väljastada juhatuse liige Mait Sooaru.
Eesti Posti juhtkond käib regulaarselt abiks ka klienditeeninduskeskuses ja kirjade-pakkide sorteerimiskeskuses, et olla kursis klientide vajadustega ning tootmisprotsessidega.
«Abilised on ajutine lahendus,» tõdes Arumeel. «Juba sel nädalal paigaldame populaarsematesse kohtadesse lisaautomaadid, mis peaks aitama suuremat ülekoormust leevendada. Vajadusel laiendame automaadivõrgustikku ka edaspidi,» lisas ta.
Eesti Posti pressiesindaja Inge Suder selgitas, et igapäevaselt Eesti Posti peakontoris töötavad inimesed olid viimati abiks ka jõulude ajal ning said seetõttu hellitava hüüdnime kullerpäkapikud.
Kullerpäkapikud alustavad oma tööd kell 12 ja lõpetavad õhtul kella 18 ja 21 vahel. Pakiautomaatide kasutamine on muidu kasvanud regulaarselt, ent viimastel nädalatel on tõus olnud hüppeline.