Bouquet rääkis Pärnu finantskonverentsil mitmete eluliste näidete varal sellest, kuidas loominguline suhtumine on ettevõtetele toonud peadpööritavat edu. Kuna alati mõeldakse efektiivsusest rääkides esimesena kulude vähendamise ja tegevuste lihtsustamise peale, siis tõi professor näiteks Ryanairi. See odavlennufirma ei luba oma klientidele mida rohkemat kui kõige soodsamaid lennupileteid, turvalist lendu ning enam-vähem alati ka lennugraafikust kinnipidamist. «Kui kvaliteetlennufirma lennul kuulutatakse välja pardale mineku aeg ning inimene on parajasti lennujaama poes sisseoste tegemas, siis üldiselt lõpetatakse sisseostud ning jalutatakse õige värava poole. Kui aga samas olukorras on tegemist odavlennufirma lennuga, siis läheb tormamiseks, sest inimesed teavad, et lend on laias laastus ainuke asi, mida neile pakutakse. Lennunduses on nii, et mida rohkem ühe lennufirmaga lennata, seda rohkem seda vihatakse,» rääkis Bouquet.
Ühe efektiivse ärimudeli näitena tõi Bouquet välja Curvesi – spordiklubi, mis on tänaseks kasvanud üleilmseks. Klubi on mõeldud vaid naistele ning selles pole peegleid, et ka häbelikumad sportijad tunneksid end mugavalt. Seejuures toimuvad erinevad ringtrennid iga päev ja korraga pool tundi, mis võimaldab vaheldust ja meeleolukat suhtlemist. Curvesi väärtuspakkumise osa on ka mõistlik hind, mis tähendab, et klubis pole kalleid vidinaid ning sealsed seadmed on mehaanilised. Omanäoline kontseptsioon ja soodne hind tõi Curvesile peadpööritava edu ning tänaseks on üle maailma avatud rohkem kui 10 000 klubi. Neist esimesed 6000 klubi avati vähem kui kümnendi jooksul. Võrdluseks - McDonalds saavutas sama tulemuse 25 ning Subway 26 aastaga.