Poelettidele jõuab peagi kaks uut toodet: Valio toob turule Alma 82-protsendilise klassikalise Eesti või ning Saku Õlletehas õunamaitselise õllekokteili Kiss Appledog.
Uued tooted: õlle ja siidri segu ning klassikaline või
Valio Eesti turundusdirektori Krista Kalbini sõnul näitab või tarbimine kasvavat trendi, sest tarbijad on hakanud taas teadvustama ja hindama puhta koorese või eeliseid teiste rasvainete ees.
«Oleme jõudnud tagasi vanavanemate köökides selgeks õpitud põhitõe juurde, et kõige õigema maitse annab toidule just naturaalne või,» selgitas Kalbin ning lisas: «Lisaks on või näol tegemist maitsva ja inimese organismile hästi omastatava naturaalse toiduainega.»
Alma Eesti või valmib kodumaisest koorest. Lisaks aitab Alma või pakendile lisatud mõõteriba kodukokkadel küpsetamiseks vajalikku võikogust määrata.
Aprilli keskel alustas õlletootja Saku õunamaitselise õllekokteili Kiss Appledog tootmist, mille maitses võib leida nii siidrile kui ka õllele iseloomulikke noote. Uus lahja alkohoolne jook Kiss Appledog ei ole otseselt võrreldav ühegi Saku senises tooteportfellis oleva joogiga.
«Oleme ise samuti põnevil, kuidas inimesed uue joogi vastu võtavad,» ütles Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.
Kissi sarja kuuluv Appledog on õunamaitseline õllekokteil ning mõeldud neile, kelle jaoks siider on liiga magus ja õlu liiga mõru. Ärmi sõnul ei ole ta Eesti pubides sellist joogipakkumist kohanud, aga näiteks Suurbritannia joogikohtades on vaadiõlle ja -siidri segamine üpris levinud.