Järve Selveri külastaja on pahane, et pood on teinud küll WC tasuliseks, aga kui sinna minekuks on vaja raha vahetada, siis seda infoletis ei tehta.
Hädalist võivad Järve Selveris katsumused oodata
«Isiklikult ma ei kanna sularaha kaasas igapäevaselt, pole lihtsalt vajadust ja ilmselt käitub nõnda suur osa inimestest,» kirjutab lugeja Tarbija24 kaebusteraamatus. Küll aga tekkis tal probleem ühel hommikul, kui tal oli vaja kasutada Järve Selveris asuvat tualetti.
«Teades, et see on Järve keskuses tasuline, võtsin spetsiaalselt pangaautomaadist viis eurot välja ning pöördusin infoletti sooviga vajalikud sendid hankida. Seal ütles mulle teenindaja esmalt, et neil pole sularaha, seejärel väikse mõtlemise peale (küllaltki ebaviisakalt kõneledes), et neil pole kohustust raha väiksemaks vahetada,» meenutab ta vahejuhtumit. Kirjutaja sõnul pöördus ta seejärel Coffee In-i, kus sai raha vahetada, kuigi teenindaja sõnul nad ei soovi raha selleks tarbeks vahetada. «Õnneks oli teenindaja mõistlik ning tuli vastu,» tõdeb kirjutaja.
Kuna tualett on antud keskuses tasuline, siis soovib lugeja teada, kas ei oleks mõistlik klientidele vastu tulla ja lasta need sendid neil vahetada. «Sellest tulenevalt tekib järgmine küsimus, miks nõutakse raha tualeti eest, mis ei vasta isegi elementaarsetele nõuetele (uksed ei sulgu, kraanid katki, ebameeldiv lõhn, seepi ja paberit pole)?» küsib ta.
Selveri pressiesindaja Annika Vilu sõnul vahetatakse Järve Selveri infoletis pabereurosid sentideks. «Eks siingi kehtib põhimõte, et võimalusel võiks olla endal lahtivahetamiseks võimalikult väike rahatäht,» lisas ta. Vilu sõnas, et kuna osa inimesi kasutabki suurpoe infoletti rahavahetuspunktina, siis võivad sendid ajutiselt otsa lõppeda.
Järve Selveri teisel korrusel on tasuta tualett. «Kahjuks tuleb esimese korruse tualeti eest sümboolset raha küsida, sest jagub pahatahtlikke, kes lõhuvad ja võtavad inventari kaasa. Koristaja käib tualetis iga tunni tagant ning peab sageli tõdema, et paber või seep on jalad alla võtnud,» rääkis ta.