Kaubanduskettide omatoodete ehk private label'ite müük käib kasvurada, peibutades ostjaid madalama hinnaga.
Kaubandusketid meelitavad ostjaid odavamate omatoodetega
«Meil läheb tõusuteed, oleme igas kategoorias peamiste kaupade osas esindatud,» märkis A-Selveri juhatuse liige Andres Heinver, vahendab
. Tema sõnul on Selverites omatooteid toidukaupade seas kaheksakümne ringis ja tööstuskaupu paarkümmend. Praegu käib kümmekonna uue omatoote valimine. «Kasvud on eri toodete lõikes erinevad, hoidistel keskmiselt 55 ja loomatoitudel 30 protsenti,» lisas Heinver.
Rimi ja Säästumarketite kauplustes on ettevõtte turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul omatoodete müük suurenenud 33 protsenti. «Rimi Balticu eritellimusel valmistatud tooted on madalama hinnaklassiga. Mõnes kategoorias võib omatoote saada kätte isegi kuni 40 protsenti soodsamalt kategooria premium-tootest,» märkis Mägioja. Rimi eesmärk on tema sõnul suurendada aasta lõpuks omatoodete hulka 1000 nimetuseni.