Euroopa suurusel teise moerõivaste tootja Hennes & Mauritz müük langes märtsis kuuendat järjestikkust kuud. Kontsern süüdistab nõrgas tulemuses ebaharilikult külma kevadet.
Külm kevad kukutas H&M käivet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märtsis langes H&M kogukäive neli protsenti võrreldes eelmise aasta märtsiga ning vähemalt aasta lahti olnud kaupluste käive kukkus 12 protsenti. Tegemist oli kuuenda järjestikkuse languskuuga, kirjutab Reuters.
Kompanii põhjendab müügi langust erakordselt külma kevadega mõnedes Euroopa riikides ja Põhja-Ameerikas.
«See on lükanud edasi kevadkollektsioonide müügi alguse ning see on mõjutanud müüki negatiivselt. Erakordselt külm ilm on jätkunud ka aprillis, peamiselt Euroopas» seisab H&M teates.