Maailma üks populaarseim tehnoloogiaportaal Techcrunch avaldas eile artikli Eesti start-upist Jomi, milles leiti, et ettevõtte vedelike tarbimise jälgimisel põhinev äriidee kuulub sellisesse tarbetehnoloogia kategooriasse, mis lähiaastatel ilmselt plahvatuslikult kasvab.
Techcrunch ennustab Ajujahi finalistile Jomile suurt tulevikku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selle hooaja Ajujahi kaheksa parema äriidee hulka jõudnud Jomi jälgib erinevate veel prototüübi faasis olevate nutiseadmete abil oma kasutaja joodud vee hulka ning teavitab teda vedelike tarbimise vajadusest.
Techcrunch viitab Jomi ideed, prototüüpe, senist tegevust ja rahastust käsitleva artikli lõpus sellele, et lähiaastatel muutuvad üha rohkemad igapäevaesemed nutikaks, ehk neile leitakse internetti ühendamise ja erinevate andmete kogumise abil uusi rakendusi ning Jomi vedelikutarbimist mõõtvad vidinad kuuluvad just sellesse plahvatuslikult kasvavasse kategooriasse.