Diili klient kurtis, et avastas märtsikuu arvelt imeliku lisasumma ning Diil olevat nüüd nii tema kui ka paljude teiste klientide kontodelt maha võtnud topeltsumma, kuid Diilist kinnitati, et päris nii see siiski ei ole.
Diili apsakas: osa kliente avastas arvelt imeliku lisasumma
Diili ärijuht Ave Vahemetsa sattus kahjuks tõesti tehnilise probleemi tõttu väikese kliendigrupi (vähem kui kolm protsenti Diili klientidest) märtsikuu arvele lisarida summas 2,66 eurot + käibemaks. «Ent kinnitame, et selle juhtumiga seoses ei võetud klientide kontodelt maha topeltsummasid,» lausus Vahemets.
«Märtsikuu arve koostasime Diili klientidele 1. aprillil, vea avastasime ja koheselt ka parandasime juba 2. aprillil, nii et juba sellest kuupäevast olid klientide saldod korrektsed,» märkis Vahemets.
«Kuna arved olid juba postitatud, väljastasime 5. aprillil kreeditarved ekslikult lisatud summa kohta. E-arve saajad said selle koheselt kätte, arve postiga saajateni jõudsid need hiljemalt 9. aprillil,» lisas Diili esindaja ning lisas: «Palume vabandust nende Diili klientide ees, kellele selle juhtumiga ebameeldivusi või segadust põhjustasime.»
Kuna klientide saldod said 2. aprillil korrektseks, siis otsekorraldusega läks Vahemetsa sõnul klientidel maha juba korrektne summa. «Kui klient tasus arve aga ise ja enne kreeditarve kättesaamist, koos ekslikult lisatud summaga, siis jääb enammakstud summa tema järgmise kuu ettemaksuks ja järgmise kuu arve on selle võrra väiksem,» ütles Vahemets.