Internetibrauser ehk veebilehitseja, millega inimene uudiseid loeb, aitab potentsiaalsel tööandjal otsustada, kas tegemist on hea töötajaga ning brauseri valik võib seega töösaamislootusi oluliselt mõjutada.
Kuidas su veebilehitseja valik töö leidmist mõjutab?
Värbamisanalüüsi firma Evolv uuring näitab, et need töösoovijad, kes on vaevunud oma arvutisse installeerima uue veebilehitseja (Mozilla Firefoxi või Google’i Chrome’i) näitavad tööl paremaid tulemusi ning püsivad ametikohal 15 protsenti kauem kui need, kes kasutavad brauserit, mis ostetud arvutiga juba kaasas on ( Windowsil Internet Explorer ja Apple’i Macil Safari), kirjutab majandusajakirja The Economist blogi.
See võib olla kokkusattumus, kuid Evolvi analüütikud leidsid, et töösoovijad, kes viitsivad installeerida uue veebilehitseja, ilmutavad sellega potentsiaalse tööandja jaoks ühte olulisemat omadust: otsusekindlust.
Lisaks jõudsid Evolvi analüütikud järeldusele, et töösoovijad, kes tegutsesid kuni kahes sotsiaalvõrgustikus, püsisid oma töökohal kauem kui need, kes kasutasid nelja või enmat sotsiaalvõrgustikku.