Ettevõtlussaadete sarja «Rada Vabaks!» käesolevas osas vestlevad saatejuhid Mart Parve ja Henrik Roonemaa saatekülalise Olav Osoliniga reklaamist - mis rolli mängib reklaam ettevõtte käimasaamisel ja käimas hoidmisel, kui palju reklaamist saab ise ära teha ja millal on vaja agentuur palgata, ning milline üldse on «hea reklaam».
Rada Vabaks 8: Olav Osolin annab reklaaminõu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olav kirjeldab muuhulgas oma konsultandikarjäärist sellist juhtumit, kus tema soovituseks kliendile oli reklaami sootuks peaaegu üldse mitte teha - hoolimata kuningliku reklaamieelarve olemasolust. Saatest kuulebki, kuidas selline säästlik reklaamistrateegia töötas, ning paljut muudki huvitavat.
Saate taskuhäälingu saab tellida siit:
http://feeds.feedburner.com/radavabaks
Saate helifail:
http://media.blubrry.com/radavabaks/p/raadio1.ee/wp-content/uploads/2013/04/Rada-Vabaks-8-Reklaam.mp3