Selveri klient avastas poes mitme toote puhul «hea hinna» alt samasuguse hinna ning tal tekkis küsimus, kas sellele saab äkki mõni mõistlik seletus olla ning kui ei, siis võiks pood vähemalt vaevuda tavahinna soodushinna alla ära peitma, et keegi vassimisest teada ei saaks.
Piltuudis: Selveri äpardust jagavad Facebookis sajad inimesed
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«See on meie enda äpardus ja ebaõnnestunud lahendus,» tõdes Selveri pressiesindaja Annika Vilu. «Tegu oli kaubaga, mis arvati sortimendist välja ning oleks pidanud tarnijale tagastatama, kuid kaupluse töötaja otsustas siiski tooteid edasi müüa hea hinna sildiga,» lisas Vilu, kelle sõnul ei ole iseenesest sildil midagi valesti, sest heale hinnale viitav silt ei näitagi kampaania- või soodushinda, vaid juhib tähelepanu heale hinna ja kvaliteedi suhtele.
«Küll aga on seda antud olukorras kasutatud ebapädevalt. Vabandame!» lausus Vilu.
Praeguseks on Facebookis postitust jagatud juba 400 korda.