Rootsi rõivatootja Hennes & Mauritz teatas täna läbimüügi suurenemisest ja seda esimest korda pärast eelmise aasta juulit.
H&M üllatas oodatust suurema läbimüügiga
H&M müük aprillis kerkis 19 protsenti eelmise aasta sama ajaga võrreldes, vahendas
. Analüütikud olid prognoosinud 16,9-protsendist tõusu.
Enam kui aasta töötavates kauplustes suurenes müük eelmise aasta aprilliga võrreldes 8 protsenti, analüütikud olid ennustatud aga 7,1-protsendist müüki.
Analüütikud põhjendasid müügi suurenemist sellega, et eelmise aasta aprillis olid ilmad kehvemad kui tänavu ja tarbijad ostsid nüüd rohkem uusi kevadriideid.
Firma kavatseb tänavu avada 225 uut kauplust ja seda vaatamata globaalsele majanduslangusele.
Eelmisel nädalal teatas Hispaania firma Mango, et paneb uute poodide avamisele maailma raputava majanduskriisi tõttu piduri peale.
Nii H&M kui ka nende kõva konkurent Zara on vaatamata raskele ajale saanud teiste rõivakettidega võrreldes paremini hakkama, kuna müüvad moekaupa odavate hindadega.
H&M on tulu järgi USA firma Gap Inc. ja Hispaania Inditex SA järel maailmas suuruselt kolmas rõivakett.