H&M üllatas oodatust suurema läbimüügiga

Mari Kamps
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hennes & Mauritzi reklaam Pekingis.
Hennes & Mauritzi reklaam Pekingis. Foto: SCANPIX

Rootsi rõivatootja Hennes & Mauritz teatas täna läbimüügi suurenemisest ja seda esimest korda pärast eelmise aasta juulit.


H&M müük aprillis kerkis 19 protsenti eelmise aasta sama ajaga võrreldes, vahendas

Dow Jones

. Analüütikud olid prognoosinud 16,9-protsendist tõusu.

Enam kui aasta töötavates kauplustes suurenes müük eelmise aasta aprilliga võrreldes 8 protsenti, analüütikud olid ennustatud aga 7,1-protsendist müüki.

Analüütikud põhjendasid müügi suurenemist sellega, et eelmise aasta aprillis olid ilmad  kehvemad kui tänavu ja tarbijad ostsid nüüd rohkem uusi kevadriideid.

Firma kavatseb tänavu avada 225 uut kauplust ja seda vaatamata globaalsele majanduslangusele.

Eelmisel nädalal teatas Hispaania firma Mango, et paneb uute poodide avamisele maailma raputava majanduskriisi tõttu piduri peale.

Nii H&M kui ka nende kõva konkurent Zara on vaatamata raskele ajale saanud teiste rõivakettidega võrreldes paremini hakkama, kuna müüvad moekaupa odavate hindadega.

H&M on tulu järgi USA firma Gap Inc. ja Hispaania Inditex SA järel maailmas suuruselt kolmas rõivakett.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles