«Kuller-teenindaja ütles, et selline jant kestab kuni maikuuni, kui Viljandisse paigaldatakse veel üks pakiautomaat,» lisas ta.
Klient nõuab kompensatsiooni
«Tõepoolest, Eesti Postist saadeti klientidele sõnum, kust ja mis kella ajal paki kätte saab. Post24 kõrval seisis kaubik ning kliendid said kulleri juurest saadetised kätte,» lausus Eesti Posti pressiesindaja Inge Suder, kelle sõnul oli tegu mitmete asjade kokkulangevusega.
Nimelt olid olemasolevad pakiautomaadid saadetisi täis ning lisaks toimus ka 3.-4. aprillil infotehnoloogiline rike, mistõttu ei saanud neid kasutada.
«Ühekorraga sattus sinna tõesti palju inimesi ning sellist järjekorda ei oleks kindlasti tohtinud tekkida. Mõistan, miks kliendid pahandasid,» lausus Suder.
«Kuller- teenindajale on antud täpsustatud juhised, et pakkide ajutine saatmine ja väljastamine sujuks ladusamalt. Vabandame veelkord ebamugavuste pärast, mis pakkide saatmisel ja saamisel tekkisid,» lisas Suder.
Maria soovib, et Eesti Post hüvitaks temale tekitatud kahju ning maksaks kinni kahe paki saatekulud. «Summa ei ole küll suur, kuid asi on põhimõttes. See ei ole normaalne, et niimoodi inimesi mõnitatakse ja selle eest veel raha küsitakse,» tõdes Maria.
Suderi kinnitusel hüvitatakse kliendile tekitatud kahju ning temaga on ka juba ühendust võetud.
Uus automaat paigaldatakse tema sõnul Viljandisse aga juba aprilli teises pooles.