Päevatoimetaja:
Sander Silm

Teenindus Post24 moodi: kahe paki leidmiseks kaubikust kulus poolteist tundi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Viljandis pidi mitmel päeval paki kätte saamiseks järjekorras seisma.
Viljandis pidi mitmel päeval paki kätte saamiseks järjekorras seisma. Foto: Marko Saarm / Sakala

Viljandi elanik sai Eesti Postist sõnumi, et saab oma saadetised kätte Post24 pakiautomaadi läheduses asuvast kaubikust kulleri käest. Klient ei tulnud aga selle pealegi, et peab neid ise mitmesaja paki hulgast otsima hakkama. Pooleteisttunnine otsimine päädis ebameeldivate emotsioonide, määrdunud riiete ja tugeva nohuga.

Kuna Viljandisse ei ole veel uut Post24 pakiautomaati soetatud ning olemasolevad on tihti täis, siis saadetakse kuller-teenindajate poolt klientidele sõnum, mis kella ajal nad oma pakile järele võiksid tulla. Maria (täisnimi toimetusele teada) sai neljapäeval sõnumi, et saab oma pakid kätte kell kaks päeval.

Viljandi bussijaamas asuva Post24 pakiautomaadi kõrval seisis väike Eesti Posti kaubik, mille ümber oli kogunenud palju inimesi. Maria võttis sappa.

«Kuller-teenindaja teatas, et kui pakid on leitud, kirjutab ta andmed üles. Seni seisis ta seal aga rahulikult edasi. Masinas oli sadu pakke! Inimesed püüdsid oma saadetisi leida nii tagumisest kui ka külgmisest uksest. Läbisegi sobrati pakkides, tagumikud upakil, riided määrdunud,» kirjeldas Maria ebameeldivat seika ning lisas: «See kõik tundus suhteliselt lootusetu ettevõtmisena, sest mingisugust süsteemi seal ei olnud, pakid lihtsalt lendasid läbisegi…»

Maria kaaslane võttis mõne aja pärast juhtimise enda kätte. «Hakkasime siis koos ühest nurgast sorteerimisega  pihta ning lisaks ajasime taga ka teiste pakke, kuna rohkem inimesi sinna lihtsalt inimese moodi otsima ei mahtunud. Post24 töötaja seisis samal ajal oma paberitega auto kõrval ning ootas... Aega läks seal umbes poolteist tundi, kuid lõpuks leidsin siiski oma kaks pakki üles,» rääkis Maria.

Kuna kaubik oli nii seest kui ka väljast väga määrdunud ning Marial ei olnud selleks tööks just kõige sobilikumad riided, määris ta ära oma teksad ja valge jope. «Sõnumis ei olnud ju kirjas, et pean paki kätte saamiseks tööriided selga ajama! Lõpuks olin täiesti läbi külmunud ning nüüd on mul «mõnus» nohu,» kurtis Maria.

«Kuller-teenindaja ütles, et selline jant kestab kuni maikuuni, kui Viljandisse paigaldatakse veel üks pakiautomaat,» lisas ta.

Klient nõuab kompensatsiooni

«Tõepoolest, Eesti Postist saadeti klientidele sõnum, kust ja mis kella ajal paki kätte saab. Post24 kõrval seisis kaubik ning kliendid said kulleri juurest saadetised kätte,» lausus Eesti Posti pressiesindaja Inge Suder, kelle sõnul oli tegu mitmete asjade kokkulangevusega.

Nimelt olid olemasolevad pakiautomaadid saadetisi täis ning lisaks toimus ka 3.-4. aprillil infotehnoloogiline rike, mistõttu ei saanud neid kasutada.

«Ühekorraga sattus sinna tõesti palju inimesi ning sellist järjekorda ei oleks kindlasti tohtinud tekkida. Mõistan, miks kliendid pahandasid,» lausus Suder. 

«Kuller- teenindajale on antud täpsustatud juhised, et pakkide ajutine saatmine ja väljastamine sujuks ladusamalt. Vabandame veelkord ebamugavuste pärast, mis pakkide saatmisel ja saamisel tekkisid,» lisas Suder.

Maria soovib, et Eesti Post hüvitaks temale tekitatud kahju ning maksaks kinni kahe paki saatekulud. «Summa ei ole küll suur, kuid asi on põhimõttes. See ei ole normaalne, et niimoodi inimesi mõnitatakse ja selle eest veel raha küsitakse,» tõdes Maria.

Suderi kinnitusel hüvitatakse kliendile tekitatud kahju ning temaga on ka juba ühendust võetud.
Uus automaat paigaldatakse tema sõnul Viljandisse aga juba aprilli teises pooles.

Tagasi üles