Swedbanki klient maksab nii SMS-teavituse kui ka e-mailile tellitud kiirteavitamise eest teenustasu 19 eurosenti. SEB Panga klient aga e-mailile tellitud kiirteavitamise eest maksma ei pea.
Miks küsib Swedbank e-maili kiirteavituse eest 19 eurosenti?
«Olukorras, kus ettevõttel on üle miljoni kliendi, ei ole ka e-postide haldamine väga kerge. Seegi nõuab erinevaid arendusi, igapäevast haldamist ja mahukaid investeeringuid,» rääkis Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.
«Soovime pakkuda oma klientidele erinevaid võimalusi teavituste saamiseks, kuid hinnapoliitikas lähtume tervikpildist. Preemiaprogramm on loodud just selleks, et saaksime pakkuda erinevaid soodustusi teenuste tellimisel,» sõnas Siilivask.
See tähendab seda, et Swedbanki preemiaprogrammiga liitunud kliendid saavad kaardimaksete eest kogunevate preemiapunktide eest tellida endale teatud ajaks tasuta SMS-teavitusi või teavitusi e-maili teel.
«Näiteks praegu saab 50 preemiapunkti eest tellida kiirteavituse e-postiga kuueks kuuks tasuta ning kiirteavituse SMS-iga saab kuueks kuuks tasuta tellida 250 preemiapunkti eest,» lisas Siilivask.
Küsimusele, kuidas siis SEB saab e-maili kiirteavitust tasuta pakkuda, vastas SEBi kommunikatsioonijuht Evelin Allas põgusalt: «Saame – e-mailile tellitud kiirteavitamise teenusega teenustasu ei kaasne.»
Mõlemas pangas maksab SMS-teavituse hind 19 senti. Siilivaski sõnul kujuneb SMS-teavituse hind mitmest komponendist, eelkõige teleteenust pakkuva operaatoriga sõlmitud lepingust ning siin on ka oluline osa konkurentsil.
«Kitsaskohta teades oleme oma klientidele loonud võimaluse tellida endale erinevaid teavitusi läbi preemiaporogrammi,» rõhutas Siilivask.
Evelin Allas ütles, et SEBi SMS-teavituse hind koosneb teenuse pakkumiseks ja toimimiseks vajalike süsteemide halduskulust, lühisõnumi saatmiskulust ja paljudest muudest kuludest, mis on teenuse pakkumiseks vajalikud. «19 senti on arvutuste põhjal saadud summa, mis vastab optimaalselt teenuse pakkumisega seotud kuludele,» tõdes Allas.