USA börsiettevõtted võivad nüüd olulisi uudiseid edastada ka Facebooki, Twitteri või muu sotsiaalmeedia kaudu, kirjutab The Wall Street Journal.
USA börsiettevõtted võivad edastada olulist infot ka sotsiaalmeedia kaudu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
USA väärtpaberituru järelevalve (SEC) teatas eile, et sotsiaalmeedia on börsiteadete edastamiseks sama head kanalid kui pressiteated või ettevõtete koduleheküljed, ettevõtted peavad lihtsalt varem teada andma, millist kanalit nad kasutada kavatsevad.
Investoritel peab olema börsiettevõtete poolt väljastatava infole võrdne ligipääs. Selleks peavad nad edastama SEC-le kindlas vormis börsiteated või korraldama majandustulemuste tutvustamiseks ja kommenteerimiseks pressikonverentse.
2008. aastal teatas SEC, et ettevõtted võivad kasutada teadete edastamiseks ka kodulehekülgi ning nüüdsest siis ka sotsiaalmeediakanaleid.