Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Prisma: Selveri uus kampaania on äärmiselt sarnane meie omaga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kampaania «Pane soovid kirja»
Kampaania «Pane soovid kirja» Foto: Postimees.ee

Tarbija24 lugeja märkas, et Selveri ja Prisma kampaaniad on kangesti sarnased. Prisma pressiesindaja Kadri Lainas ütles Tarbija24 portaalile, et tema sõnul sarnaneb tõepoolest Selveri kampaania «Pane soovid kirja» vägagi nende kampaaniaga «Minu hinnagarantii».

«Pane soovid kirja» kampaanias saavad kliendid valida, milliseid kaupu soovivad nad tulevase kampaania ajal eriti hea hinnaga saada. Lainase sõnul on nende kampaania «Minu hinnagarantii», kus inimesed said teada anda, milliste toodete hindade külmutamist nad sooviksid, oma olemuselt samasugune.

«Samamoodi nagu Selveri «Püsivalt soodne» kampaania on oma olemuselt sarnane meie «Hinnagarantii» kampaaniaga,» märkis Lainas ning lisas: «Küllap oleme siis teinud nii silmapaistvalt head tööd, kui konkurentide turundusosakonnad meie tegemisi nii hoogsalt ja üks ühele kopeerivad.»

Lainase sõnul on nende «Hinnagarantii» kampaaniat matkinud ka Säästumarket, kuulutades välja nädalase «Hinnagarantii» ja mõneti ka Maxima oma püsivalt soodsate sõnumitega.  

Selveri pressiesindaja Annika Vilu ütles, et jaekaubanduses on kampaaniatel ikka sarnaseid jooni ning enamasti ei saa eeldada, et maailmas pole keegi varem midagi analoogset teinud.

«Näiteks «Selveri laadapäevad» on üks vanimaid omalaadseid sooduskampaaniaid Eestis, mille sarnaseid on konkurendid hakanud hiljem samuti korraldama,» tõi Vilu näiteks.

«Prisma «Hinnagarantii» ja meie tulevane kampaania pole siiski oma olemuselt võrreldavad. Sarnane on vaid see, et küsime mõlemad oma klientidelt tagasisidet, mis on ju igati loomulik. Meil ei ole plaanis hindu fikseerida, vaid teha lühiajalisi väga häid pakkumisi kaupadele, mida meie kliendid just hetkel kõige enam osta soovivad,» tõdes Vilu.

Tagasi üles