Eestit külastav rahvusvaheline majanduskonsultant Roger Harper leiab, et majanduslanguse tingimustes on peamine üles leida turud, kus läheb keskmisest paremini, ning võidelda end läbi raske töö sinna.
Konsultant: püüdlema peab paremate turgude poole
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Harrop märkis intervjuus «Terevisioonile», et edu saavutamiseks läheb vaja kolme asja, vahendab
. «Sul peab olema usku oma tootesse ja oma ettevõttesse: entusiasm on see, mis nakkab. Teiseks peab tegema ära kõik taustauuringud: ka majanduslanguse tingimustes on piisavalt palju turge, kel on raha kulutada.»
«Asi on fookuses. Näiteks Saksamaal on Lidl ja Aldi 40-protsendises kasvus. Vot neile tuleb müüa. Ärge müüge neile, kel hästi ei lähe. Võimalusi on igal pool,» lisas ta.