Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 klienti vapustas 600-eurone arve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Erakogu

Tele2 klienti Gerli Korki ehmatasid iga kuu järjest suurenevad põhjendamatud arved, mis päädisid märtsis 613,68 euro nõudmisega.

Gerli Kork ostis 24. detsembril 2012. aastal Tartu Lõunakeskuse Tele2 esindusest Samsungi tahvelarvuti. Kuna ta oli lepinguline klient, oli väljaostu summa tema jaoks 390 eurot.

«Tahtsin kohe välja osta. Teenindaja veenis, et järelmaksuga ostes on hind 24 kuu jooksul 408 eurot ehk 17 eurot ühes kuus. Lisaks piiramatu internet üle Tele2 võrgu. Jäin nõusse ja tegin kohapeal ettemaksu 200 eurot,» meenutas naine.

Üldiselt olid Korgi telefoniarved olnud sama operaatori juures 8-9 eurot. Jaanuaris aga saabus müstiline arve 73,59 eurot. «Jooksin Tele2 Lõunakeskuse esindusse, selgus, et Tele2 viga,» ütles ta.

Ent veebruaris juhtus sama. Arve oli umbes 60 eurot ning pärast kõnesid esindusse viga taas parandati ja arve muudeti. Märtsikuuks oli Tele2 juba summat tõstnud 613,68 euroni.

8. märtsil lõpetas Kork koheselt Tele2-ga lepingu ja soovis sama numbrit kasutada hoopis kõnekaardiga. «Mulle öeldi, et 72 tunni jooksul hakkab number kõnekaardina tööle,» ütles ta. 12. märtsil kella 14 paiku hakkas pärast lõputuid kõnesid esindusse kõnekaardi number tööle.

«21. märtsil saabus SMSiga järjekordne üllatus, et olen võlgu veel 435,45 eurot. Teatasin nende infotelefonile, et veelkordsel nendepoolsel raha väljapressimisel pöördun avaldusega politseisse,» sõnas Kork.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt kinnitas, et klient liitus tõepoolest tahvelarvuti sooduspaketiga, kuid teenindaja eksimuse tõttu jäi esialgu soodustus aktiveerimata, mis tingis ka edasised vead arveldamisel. «Helistasime kliendile üle, selgitasime olukorda ja leidsime üksteisemõistmise,» rõhutas ta.

«Meie jaoks on see õpetlik lugu. Muudame oma tööprotsessi, et selliseid vigu enam ette ei tuleks. Kui seni tegelesid ühe kliendi küsimustega paralleelselt erinevad osakonnad, siis hakkab edaspidi ühe kliendi eest vastutama sama teenindaja, mis peaks möödarääkimised minimeerima,» rääkis ta.

«Tele2 on kõige alatum, jubedam, ahistavam, klienti alandavam ja nõmedam firma, mida tean. Tele2 esinduses Lõunakeskuses lihtsalt irvitati mulle tekitatud murede peale ja isegi ei vabandatud,» lisas Kork, kes lõpetas Tele2-ga otsekorraldused enda sõnutsi igaveseks.

Märksõnad

Tagasi üles