Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Piltuudis: vaata Coca-Cola lighti uut Marc Jacobsi disaini

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Foto: Coca-Cola kompanii

Suhkruvaba karastusjook Coca-Cola light tähistab märtsis oma 30. sünnipäeva, mille puhul disainis maailmakuulus moekunstnik Marc Jacobs spetsiaalse kujundusega pudelid ja purgid.

Ühtlasi on Marc Jacobs kogu 2013. aasta Coca-Cola light brändi loovjuht.

Marc Jacobs, kes on silma paistnud kui praeguse põlvkonna üks säravaimaid ja julgemaid moekunstnikke, disainis pudelid ja purgid inspireerituna kolmest läbitud aastakümnest, millele ta lisas juurde endale omase mängulise ja julge stiili.

«126-aastase ajalooga ikoonbrändina on Coca-Colal olnud võimalus teha koostööd moemaailma säravaimate nimedega, kes on loonud brändist inspireeritud rõivakollektsioone ning kujundanud pudeleid Coca-Colale või Coca-Cola lightile. Nii on Coca-Cola teinud koostööd  selliste kuulsate moedisaineritega nagu Karl Lagerfeld, JCDC ja Manolo Blahnik, aga ka meie enda andekate moekunstnikega. Näiteks eelmisel aastal loodi koostöös Tallinn Dollsiga spetsiaalne Coca-Cola moekollektsioon,» kommenteeris Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets.

Coca-Cola lighti erikollektsioon on müügil suurematel Euroopa turgudel.

Tagasi üles