Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient kahtlustab müüjat süldi säilivusaja võltsimises

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Uvici üle kleebitud sildiga sült.
Uvici üle kleebitud sildiga sült. Foto: Erakogu

Tarbija24 lugeja avastas Uvici süldipakendilt kaks erinevat säilivusaega, kusjuures vana kuupäevaga etikett oli uuemaga üle kleebitud.

Sült osteti Prismast.

Eesti külmutatud lihatoodete valmistaja Uvici finantsjuht Markus Kirsberg rääkis, et lugu on tegelikult äärmiselt lihtne ning sisulist probleemi ei ole.

«Üritame Läti Maximasse müüa sülti ja me ei ole selle süldi müümisega veel kuhugi jõudnud – käivad läbirääkimised. Tegemist oli tarnija taara katsetusega, kus võeti kaheksa sülditopsi, pandi mingi kuupäevaga etiketid peale, vaadati, kuidas see välja näeb ja saadeti tehtud fotod Lätti. Taheti vaadata, kuidas on peale pandud «parim enne» kuupäevad. See kõik tehti meie tehases ja toode ei läinud tehasest välja, kuna tehti ainult pildid,» selgitas Kirsberg.

Kirsberg toonitab, et tegemist on äärmiselt õnnetu looga, kuid tegelikku probleemi pole. «Keegi on mingil põhjusel lihtsalt võtnud vastu otsuse, et see etikett üle kleepida ja sellest tulenevalt ongi see probleem. Ma saan aru, et see ei näe kuigi hea välja,» sõnas ta ja lisas: «Aga meil pole midagi varjata.»

Finantsjuht kinnitab, et tootel on peal õige säilivuskuupäev. «Oluline on see, et Eesti etiketil on õige kuupäev,» rõhutas ta.

Seesugune märgistus võib olla umbes kümmekonnal süldil.

Tagasi üles