Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kaubamaja töötajate asjatundmatus jahmatas ostjat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Tallinna Kaubamaja ilumaailm.
Tallinna Kaubamaja ilumaailm. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Tallinna Kaubamaja kosmeetikaosakonna konsultantidelt abi palunud ostjat jahmatas nende asjatundmatus. Poe kinnitusel on nende töötajad hästi koolitatud.

«Tahtsin osta matistavat näokreemi ja pöördusin selle palvega (kaubamaja ilumaailma – toim.) konsultandi poole. Üks konsultant saatis mind teise juurde, see omakorda kolmanda juurde, aga keegi aidata ei osanud,» kirjutas venekeelse Postimehe lugeja Andžela. Naise sõnul ei saanud üks töötajatest üldse aru, mida ta soovib. Teine aga veenis teda, et matistavat päevakreemi näole ei ole üldse olemaski. «Kas nad läbivad ka mingeid kursuseid, et neid konsultantideks nimetatakse,» küsib ta.

Kaubamaja teenindus-ja personalidirektor Piret Suitsu kinnitusel läbivad ilumaailma konsultandid läbivad põhjalikud tootetundmise  ja teeninduse koolitused. Samuti on konsultant läbinud oma valdkonna toote- ja teeninduskoolitused ning omab teadmisi ka teiste kaubamärkide toodete kohta.

«Vajadusel suunab kaubamärgi konsultant kliendi  teise kolleegi juurde, kes on  antud valdkonna ekspert,» lisas ta.

Suitsu sõnul loodab ta, et antud probleem ei kordu. «Anname  töötajatele tagasisidet selle juhtumi kohta, et nad kuulaksid kliendi põhivajadust hoolikamalt, esitaksid lisaküsimusi, et aidata kliendil leida sobiva toode. Ilumaailma kaubavalik võimaldab leida erineva hinna ja funktsionaalsusega hooldustooteid ja  mul kahju, et me klienti ei aidanud,» tõdeb ta.

Tagasi üles