Homme avab Tallinna Kaubamaja Baltimaade suurima ilumaailma, kus 2400 ruutmeetrisel ainulaadsete teemapiirkondadega müügipinnal on esindatud üle 400 kaubamärgi.
Tallinna Kaubamaja avab homme laiendatud iluosakonna
Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Pareli sõnul tehti laienemisega ruumi 50 uuele kaubamärgile ning nende hulgas on ka selliseid, mida Ida-Euroopast ja isegi Soomest seni osta ei saanud.
«Valik on laienenud nii tava- kui eksklusiivtoodete hulgas, kuid suurimat tähelepanu on pööratud loodustoodetele,» rääkis Parel.
Ilumaailma juhataja Inge Kuuri sõnul on iluosakonna uue kontseptsiooni väljamõtlemisel arvestatud eelkõige loogilist tootepaigutust. «Kliendile on väga oluline, et kõik vajalik oleks hõlpsalt leitav. Sellepärast on Ilumaailmas loodud disainilt hästi eristatavad spaa-, loodus-, doktoribrändide ja eksklusiivkosmeetika piirkonnad ning lõhnatuba,» tutvustas Inge Kuur.
Piirkondade esiletõstmiseks on tema sõnul kasutatud ühiseid kokkuvõtvaid nimetusi, näiteks «heaolu oaas», «ilukliinik» ja «looduse võlu», mis juba kaugelt õige suuna kätte näitavad.
Erilist tähelepanu on uues Ilumaailmas pööratud meestele.
Värskenduskuuri ja asukoha muutuse on läbi teinud näo- ja kehahooldusi pakkuv Matis & Darphin ilustuudio. Küünestuudios pakub nüüdsest teenust ka OPI kaubamärk. Vastvalminud meigitoas saab nautida ilumaailma meigikunstnike ja ilunõustajate teenust.
Ilutoodete kampaaniate keskpunktiks saab uhiuus lava, kus toimuvad uute toodete esitlused, kliendiüritused jm. Värsketest kaubamärkidest lisandus Ilumaailma teiste hulgas Sisley, Annick Goutal, dr. Hauschka, dr. Adam, Sundari, Pikenz, Kibio, Institut Karite, Methode Jeanne Piaubert jt.
Ilumaailmas esitletakse esmakordselt Eestis ja lähemates Euroopa pealinnades seni kättesaamatut luksuslikku Giorgio Armani kosmeetikat.