Võrdlusportaali Energiaturg.ee korraldatud elektripaketi ja –müüja vahetuskampaaniaga Energiatunnel on kahe nädala jooksul liitunud 1600 tarbijat.
Portaali elektri ühisostuga liitus ligi 1600 tarbijat
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kampaaniaga seni liitunud tarbijatest eelistab fikseeritud hinna ja muutuva hinnaga paketi võrdluses 80,5 protsenti küsida börsihinnaga paketti,» ütles Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke.
Eleringi andmetel kasutas veebruaris 16,5 protsenti tarbijatest muutuva hinnaga paketti, kuid kampaania statistika põhjal eelistab Kukke sõnul börsihinda valdav osa tarbijatest, mis näitab, et tarbijad on muutunud turuhindadest teadlikumaks ja oma valikutes julgemaks.
Kukke sõnul on uus kampaania plaanis sügisel, kuna siis läheneb enamuse tarbijate valitud üheaastase perioodiga elektrilepingute lõpptähtaeg ja hakatakse otsima uusi pakkumisi.