/nginx/o/2013/03/22/1652644t1h6fd7.jpg)
Võrdlusportaali Energiaturg.ee korraldatud elektripaketi ja –müüja vahetuskampaaniaga Energiatunnel on kahe nädala jooksul liitunud 1600 tarbijat.
Võrdlusportaali Energiaturg.ee korraldatud elektripaketi ja –müüja vahetuskampaaniaga Energiatunnel on kahe nädala jooksul liitunud 1600 tarbijat.
«Kampaaniaga seni liitunud tarbijatest eelistab fikseeritud hinna ja muutuva hinnaga paketi võrdluses 80,5 protsenti küsida börsihinnaga paketti,» ütles Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke.
Eleringi andmetel kasutas veebruaris 16,5 protsenti tarbijatest muutuva hinnaga paketti, kuid kampaania statistika põhjal eelistab Kukke sõnul börsihinda valdav osa tarbijatest, mis näitab, et tarbijad on muutunud turuhindadest teadlikumaks ja oma valikutes julgemaks.
Kukke sõnul on uus kampaania plaanis sügisel, kuna siis läheneb enamuse tarbijate valitud üheaastase perioodiga elektrilepingute lõpptähtaeg ja hakatakse otsima uusi pakkumisi.