Päevatoimetaja:
Sander Silm

Selvepuldi süsteem jõuab ka Keilasse, Pärnusse ja Tartusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Kauba triipkoodi lugemine selvepuldiga.
Kauba triipkoodi lugemine selvepuldiga. Foto: Toomas Huik/Postimees

Selveri poolt kasutusele võetud iseostlemise ostutehnoloogia laieneb sellel nädalal ka Keilasse ning lähikuudel Pärnu ja Tartu suurematesse kauplustesse.

«SelveEkspress on ennast Tallinna kauplustes õigustanud, seega otsustasime ka teistesse linnadesse liikuda,» teatas  Selveri keti juht Andres Heinver.

SelveEkspress on lahendus, mis võimaldab kaubad valiku hetkel ise skaneerida, ostukotti panna ning väljudes valida, kas tasuda makseterminali juures või kassas. Selvepult võimaldab ka oma ostukorvi sisul ja kogukulul pilku peal hoida, sest ekraanil on näha nii kaupade nimed, hinnad kui kogusumma. Vajadusel saab klient toote miinusmärgiga ostukorvist maha võtta ja riiulisse tagasi panna.

Esimene SelveEkspress võeti kasutusele Kadaka Selveris 2011. aasta kevadel, hetkel on see kasutusel viies kaupluses. 2013. aasta lõpuks laieneb teenus kolmeteistkümnesse Selveri kauplusesse üle Eesti. 22. märtsist saavad SelveEkspressi kasutama hakata Keila Selveri kliendid, aprillis laieneb teenus Ülejõe ja Suurejõe Selveritesse Pärnus ning maikuus Anne ja Ringtee Selveritesse Tartus.

2011. aasta aprillist kuni 2013. aasta veebruarini on sõlmitud üle 40 000 SelveEkspressi lepingu ning 32 000 klienti kasutab teenust regulaarselt. Igapäevaselt kasutab selvepulti ostude tegemisel 14 000 klienti.

Tagasi üles