Täpselt kolm nädalat tagasi ei olnud veel jaanuarikuu elektriarvet saanud ligi 5000 Eesti Energia klienti ning nüüd viibib sama suure hulga tarbijate veebruarikuu arve.
Eesti Energia on juba teist kuud arvete saatmisega hädas
Eesti Energia pressiesindaja Eliis Venniku sõnul on Eesti Energial mitmesuguseid probleeme arvete saatmisega – andmed on ebatäpsed ja infosüsteemid tõrguvad, kirjutab Õhtuleht.
«Vead tulenevad andmete liigutamisest erinevate süsteemide vahel,» nentis Vennik, kelle sõnul on probleemsed uued infosüsteemid osalt Eesti Energia enda tehtud, osalt sisse ostetud.
Eesti Energia tuleb nördinud klientidele vastu maksete ajatamisega.
Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on paljud murelikud Eesti Energia kliendid saamata arvete tõttu ametisse helistanud ja kirjutanud.
«Eesti Energia on rikkunud tarbijaga sõlmitud lepingut, lubades edastada arve teatud kindlaks kuupäevaks,» tõdes Turetski, kelle sõnul tuleb aga kindlasti arvestada ka mõistlikkuse põhimõtteid.
«Kui tarbijal reaalne kahju puudub, siis on piisav maksetähtaja pikendamine või maksete ajatamine, kohustuste ebamõistlikult suureks kasvamise vältimiseks on omalt poolt võimalik teha keskmise põhjal ettemakseid,» andis Turetski nõu.