/nginx/o/2008/07/08/55203t1hd3b7.jpg)
Viimastel aastatel on Eesti turule tulnud uusi kiirmoebrände, kes on edukad ja võtavad senistelt tegijatelt turgu, kirjutab Äripäev.
Viimastel aastatel on Eesti turule tulnud uusi kiirmoebrände, kes on edukad ja võtavad senistelt tegijatelt turgu, kirjutab Äripäev.
Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja, Poola börsiettevõtte LPP S.A. tütar LPP Retail Estonia OÜ kas-
vatas möödunud aastal kaupluste käivet 18 protsenti. See oli märkimisväärselt suurem kasv kui jaekaubanduse 7 protsenti tervikuna. Ettevõtte kasum ulatus peaaegu 1,5 miljoni euroni.
«Ei oskagi midagi erilist esile tuua – ju oleme siis oma tööd hästi teinud,» kommenteeris Reserved, Cropptown ja House ja Mohito kauplusekette haldava LPP Retail Estonia juhatuse liige Hendrik Ilja Pass.