Viiendik USA tarbijaid plaanib tänavu emadepäeva kinkidelt kokku hoida ja jaemüüjate föderatsiooni hinnangul väheneb kulutatav summa kümnendiku võrra 14 miljardi dollarini, lilledele kulub sellest umbes 2 miljardit dollarit, edastab CNBC.
Majanduskriis kärbib emadepäeva lillemüüki
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Emadepäeva müük moodustab lillekaupmeeste aastatuludest arvestatava osa ning on tavapäraselt kaks korda suurem kui näiteks Valentinipäeval.
Et päästa, mis päästa annab, on suured lillemüügifirmad oma turunduskulusid märkimisväärselt suurendanud.
Ajaloolisele kogemusele tuginedes võib väita, et lillemüüginumbrite vähenemine annab kindla tõestuse majanduslanguse mõju kohta, lausus United Online'i juht Mark Goldston.