Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugeja küsib: miks Prisma reklaamib konkurentide paremaid hindu?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Prisma reklaam.
Prisma reklaam. Foto: Erakogu.

«Tundub, et Prisma peremarketite kett on konkurentidele alla vandunud ja reklaamib end ausalt. Konkurendid pakuvad kliendikontode ja kaartidega suuremat säästmisvõimalust kui Prisma kett ise,» märkis tähelepanelik lugeja. Kas see ongi Prisma uus turundustaktika?

Vastab Prisma pressiesindaja Kadri Lainas.

Erinevalt mitmestest teistest püsikliendiprogrammidest on Prisma Konto progresseeruv. Tähendab see seda, et mida rohkem oste klient Prisma kauplustesse koondab, seda suurem on ka tagastatav boonusprotsent ja summa.

Juhul kui ostud Prisma kauplustest kuus jäävad alla saja euro, ongi boonusprotsent väiksem kui mitmetel teistel jaekettidel. Seda antud bänner ka ausalt ilma ilustamata ja keerutamata näitab. Kui aga kuised ostud on üle 150 euro kuus on juba Prisma Konto kasulikum.  Kokku võib Prisma Kontoga teenida kuni viis korda rohkem boonust kui reklaamis toodud jaekettides.

Uuringufirmade hinnangul kulutab keskmine Eesti pere kuus toidupoes üle 300 euro. Sama näitavad ka meie bänneritele sisestatud summad. Selle pealt teenib aga Prisma Kontoga aastas juba 108 eurot boonust. Kui siia lisada ka näiteks kodumasinad, riided, kodu ja autokaubad, on võimalus nii kuus kui aastas teenida Prisma Kontoga päris kopsakas boonussumma.

Tagasi üles