Puma kasum I kvartalis kukkus 16 korda

Mari Kamps
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puma tegevjuht Jochen Zeitz firma logoga plakati juures.
Puma tegevjuht Jochen Zeitz firma logoga plakati juures. Foto: Reuters / Scanpix

Saksa spordikaupade tootja Puma AG teatas täna esimese kvartali kasumi järsust kukkumisest globaalse majanduslanguse ja restruktureerimisest tingitud kulude tõttu.


Herzogenaurachis asuva Puma esimese kolme kuu puhaskasum oli 5,6 miljonit eurot, võrreldes 90 miljoni euro suuruse kasumiga eelmise aasta alguses, vahendas

AP

.

Ettevõtte müüginumbrid vähenesid eelmise aastaga võrreldes ühe protsendi võrra, vajudes 741 miljonit eurolt 738 miljoni euroni.

Hoolimata langusele globaalses tarbimiskeskkonnas näitas Puma korralikku müüki ja kasumit, rääkis tegevjuht Jochen Zeitz.

Ülemaailmse languse tõttu esitab käesolev aasta firmale jätkuvalt väljakutseid ja seetõttu otsustati võtta kasutusele täiendavaid abinõusid, et viia kulud vastavusse praeguse turusituatsiooniga.

Ettevõtte täpsemat prognoosi, kuid kavatseb kulude piiramistega hoida aastaks 2011 kokku 150 miljonit eurot.

Puma on Saksamaal Adidas AG järel suuruselt teine spordikaupade tootja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles