Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vastulause: kaubamaja püüab ühteaegu olla nii kallis kui ka soodne

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Edward Köster
Copy
Tallinna Kaubamaja kujundus.
Tallinna Kaubamaja kujundus. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Kaubamaja lähtub  oma kaubavalikus erinevate sihtrühmade ootusest, samas soovitakse ka propageerida Eesti moekunsti, kirjutab poe kaubandusdirektor Edward Köster oma vastulauses lugejakirjale «Kaubamaja uhked pakkumised, aga kellele?».

Oma kaubavalikus lähtub Kaubamaja eri sihtrühmade ootustest – ja kuna Eestis ei ole kalleid ja soodsaid kaubamaju, nagu suurlinnades, peame täitma mõlemat rolli.

Kaubamajas on tõesti müügil Eesti tippdisainerite loomingut (artiklis on viidatud Pohjanheimo mantlile), mille ainueksemplarid on keskmisest kõrgemate hindadega. Artiklis mainitud eksemplar ja teised kohalike disainerite tooted on Hooajas välja toodud mõttega, et kuna oleme Eesti kaubamaja, siis soovime oma ajakirjas näidata Eesti moekunsti.

Kaubamaja kliendiajakirja Hooaeg eesmärgiks ongi näidata pakutavast läbilõiget – ja seda mitte üksnes taskukohasusest lähtudes, vaid eesmärgiks on tuua välja moehooaega ilmestavad ja huvitavamad stiilinäited. Esindada mitte niivõrd igapäevariideid, vaid hooaja moodi ja trende, disainerite eritööd, esinduslikumaid materjale jne.

 Kui lähemalt vaadata, on Hooajas välja toodud ka mitmeid keskmise hinnaklassiga tooteid – näiteks Nivea ja Garnieri kreeme, mis maksavad 9,60; Tom Tailori pluus 12.95; Marco Tozzi kingad 19.95; padjapüürid alatest 4.90-st jpm.

 Artiklis märgitakse põgusalt ka turistipakkumist. Soovin rõhutada, et turistidele teeme pakkumisi väga sihipäraselt ja ainult lühikest aega – oma kaubavalikus lähtume ikka eelkõige kohalikust tarbijast ja püsikliendist, kellele korraldame erinevaid kampaaniaid, lisaks kehtib neile veel Partnerkaardi soodustus ja sünnipäevasoodustus, mis on lõppkokkuvõttes oluliselt soodsamad, kui kunagi turistile pakuksime.

Kaubamaja sihiks on hoida oma kaubavalik võimalikult mitmekesine – sinna hulka kuuluvad eksklusiivsed rõiva- ja kosmeetikabrändid, mille tarbijad on Eestis samuti olemas. Inimestel peab olema võimalik ka kodumaalt osta rahvusvahelistelt moelavadelt tuttavaid riideid. Samuti soodsamat kaupa.

 Oluline on ka see, et riidevalik ei sõltu alati üksnes rahakoti paksusest – on jõukaid, kes ostavad odavamaid riideid ja vastupidi. Rõivad on elustiili, enesetunde, vajaduste jpm tegurite väljendus. Soodsate hindadega on võimalik pakkuda kiirmoodi, mis ei sobi sugugi igaühele. Kuid rõivaste kvaliteedis ei soovi Kaubamaja kindlasti järeleandmisi teha.

Tagasi üles