Diil lisas kõikidesse uutesse kõnepakettidesse internetiteenuse ning kaitseb seeläbi enda sõnul inimesi «internetiehmatuse» eest.
Diil kaitseb kliente «internetiehmatuse» eest
Diili ärijuht Ave Vahemetsa sõnul on interneti lisamine ühe numbriga kõnepakettidesse klientide jaoks oluline muudatus, sest enam ei ole vaja eraldi kuutasulist internetti kõnepaketile juurde osta või iga tarbitud megabaidi pärast muretseda. «Nii on igakuised kulud kindlalt kontrolli all ning välistatud «internetiehmatused» olukordades, kus kasutaja oma kogenematuse tõttu enda teadmata internetiteenust kasutab, näiteks ilmateate vaatamiseks, ja selle eest lisaarve saab.»
Muudatus on oluline selle tõttu, et nutitelefonide osakaal telefonide müügitabelis tõuseb pidevalt ning juba praegu on üle 25 protsendi elanikkonnast taskus nutitelefon. «Kui varem soetasid nutitelefoni eelkõige tehnoloogiateadlikumad inimesed, siis nüüd jõuab nutitelefon massidesse,» märkis Vahemets. «Meie eesmärk on tagada, et ka kõige tehnoloogiakaugem inimene ei kardaks oma nutitelefoni kasutada.»