/nginx/o/2011/04/01/549580t1h6b64.jpg)
Eesti puitmajatootjad müüvad üle 85 protsendi oma toodangust välismaale, olles nii Soome järel Euroopas mahult teine eksportija ja rahalises väärtuses neljandal kohal, vahendab ERRi uudisteportaal.
Eesti puitmajatootjad müüvad üle 85 protsendi oma toodangust välismaale, olles nii Soome järel Euroopas mahult teine eksportija ja rahalises väärtuses neljandal kohal, vahendab ERRi uudisteportaal.
Valdavad sihtriigid on Skandinaavia riigid ja Saksamaa ning nüüd otsitakse võimalusi, kuidas anda tootele lisandväärtust, müüa seda kallimalt ja uutele turgudele, rääkis ERRi raadiouudistele puitmajade klastri juht Kristiina Rebane.
Lisandväärtuse loomine käiks koostöös IT-sektori, mööbli- ja metsatööstuse ning ehitusmaterjalide tootjatega, sest klient ootab üha enam n-ö täispaketti.
«Kõige edukamad ja suuremad on need ettevõtted, kes pakuvad standardtoodangut ja toodangut, mis on väga läbimõeldud ja mille arendamisse on kaasatud insenerid, arhitektid ja disainerid,» rääkis Rebane.