Jaekett Rimi varus naistepäevaks poodidesse 100 000 tulpi, Prisma kauplustesse telliti pea 300 000 tulbiõit.
Rimi ja Prisma varusid naistepäevaks kokku 400 000 tulpi
«Möödunud naistepäeva müügitulemused näitasid, et eestlased peavad selle püha tähistamisest jätkuvalt lugu,» kommenteeris Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. «Eelmisel aastal müüsid Rimi kauplused naistepäeval enam kui 100 000 lille, kõige populaarsemad olid Eesti tulbid. Seepärast otsustasime ka sel aastal müügile tuua 100 000 Eesti tulpi. Lisaks on valikus nartsissid, krüsanteemid, roosid ja nelgid,» lisas ta.
Naistepäeval on Eesti tulbid Rimi kauplustes müügil 35-protsendilise allahindlusega. Prisma Peremarketi kauplustes on seitsmest õiest koosneva tulbikimbu hinnaks 1,99 eurot. Möödunud aasta naistepäeval müüs Prisma pea 200 000 tulbiõit.
«Naistepäeval lillede kinkimine on taas populaarsust kogumas ning oleme sel aastal varunud suuremas koguses väga soodsa hinnaga Eesti ja Soome tulpe,» ütles Prisma Peremarketi tarbekauba peaostujuht Tõnis Tomingas. Peaostujuhi sõnul loodab Prisma Peremarket lillede müüki sel naistepäeval kasvatada suisa poole võrra.