Päevatoimetaja:
Sander Silm

Vaata, millised on meeldivaimad brändid Eesti naiste jaoks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Kalevi šokolaad.
Kalevi šokolaad. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tänase naistepäeva puhul avaldas TNS Emor brändide edetabeli uuringust lähtuvalt 10 meeldivaimat brändi Eesti naiste seas.

Brändide edetabeli tipus püsivat Kalevit nimetas meeldivaimaks kaubamärgiks iga neljas naisterahvas Eestis. Teisele kohale jõudnud Maximat peab meeldivaimaks brändiks ligi viiendik ning tihedalt järgneb piimatootja Tere.

«Esikümne põhjal on näha, et naised hindavad kõrgelt nii toidu- kui ka toidukaupluste brände. Veel mahuvad naiste meeldivaimate brändide edetabelisse tehnoloogia, meedia ja panganduse valdkonna kaubamärgid. Kui vaadata naiste eelistusi võrdluses meestega, on meeste hinnangud madalamad sellistele brändidele nagu Rakvere Lihakombinaat, Tallegg ja Selver,» teatas Emor.

Edetabel on järgmine:

1.         Kalev    

2.         Maxima

3.         Tere

4.         Selver

5.         Skype

6.         ETV

7.         Rakvere Lihakombinaat

8.         Swedbank

9.         Google

10.       Tallegg

Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Selgitamaks välja populaarseimad brändid, palus Emor vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi – valik tuli teha 150 nimetuse ja logo seast (valik toimus mitmeetapiliselt). Uuringu alguses kaardistati meeldivaimad brändid ka lahtise küsimusega, et hiljem oleks võimalik korrigeerida vastajatele etteantavat brändide nimekirja.

Tagasi üles