Facebook tutvustas eile oma uut uudistevoogu, mille välimust on senisega võrreldes tugevalt värskendatud.
Facebook tutvustas uut fotokeskset uudistevoogu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suurima muutusena keskendub uus uudistevoog peamiselt visuaalse meedia nagu fotod ja videod kuvamisele, mis peaks ettevõtte tegevjuhi Mark Zuckerbergi arvates panema selle kasutajaid suhtlusvõrgustikku aktiivsemalt kasutama ning muutma keskkonda ka reklaamiostjasõbralikumaks, kirjutab Reuters.
Samuti üritab Facebook uue välimusega ühtlustada oma keskkonna väljanägemist ja kasutajakogemust mobiilsetes seadmetes ja personaalarvutites.
Uudistevoo muudatused avalikustati piiratud kasutajaskonnale eile. Uudisvoo uue väljanägemisega saab tutvuda ning end selle kasutajate ootejärjekorda saab lisada siit.